خبر
أخبار ملهلبة

هل تؤمن بالمثل القائل: كل اللي يلبسك واعجب اللي ياكل الناس؟

الصفحة الرئيسية



هل تؤمن بالمثل القائل: إلبس اللي ياكلك واعجب اللي يلبس الناس؟

 

 

"كل اللي يعجبك والبس اللي يعجب الناس" .. إيه رأيكم في المثل ده؟ .. يعني انت بتراعي عمرك ومركزك وانت بتشتري هدومك؟ .. ولّا ممكن تلبس أي حاجة عاجباك بغض النظر عن سنك وقيمتك لمجرّد إنك ترضي ذوقك وتحس إنك لسه شباب؟

google-playkhamsatmostaqltradent